RSS 2.0

Budget Vs. Lyx

Visst är det snyggt med converse? Alla älskar dom!..dom finns i alla olika varianter, färger och stilar! Men vi gillar när det kommer billigare varianter, som tex dessa från skopunkten! love them.. tänker lätt köpa dom..249:- är ingenting! Skor slits ju så fort och går ut ur modet lika fort som det kommer. Så om man inte bryr sig om märken, vilket vi inte gör så är det lika bra att köpa den billigare varianten, tycker vi. 

Vet iofs inte vad dessa Converse kostar, men runt 500-800 kr iaf, det beror väl på vart man köper dom.



Tycker nästan att dom från skopunkten är snyggare.. i Helgen blir dom nog våra ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker converse är skitsnygg, men jag vill ha dom vanliga modellerna. utan klack.. Har nog haft många fejk men dom har oftast varit av otroligt dålig kvalité, så nu har jag äntligen införskaffat mig två par riktiga :) Är egentligen inte brydd om märken jag heller, fast riktiga converse har jag alltid velat ha.

2010-03-18 @ 20:13:55
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback