RSS 2.0

Det händer saker under fotningen

Vi har vart inne och fotat i ca 1,5 h nu.. lika bra som vanligt när man har tid så att allt blir fotat och kommer ut till försäljning! Det va lite roligt idag för de hände en del saker med oss. Anne höll på o vricka sönder sin fötter i skorna hon skulle fota jeans i några ggr, samma sak hände med mej ett antal ggr när jag fotade skor. Min nerv i ryggslutet kom i kläm så jag knappt kunde röra mig när jag skulle ta på mig ettt par shorts. En liten bit av min nagel gick av när jag skulle knäppa ett par jenas, jag haaatar sånt! Nu måste jag fila ner alla i rätt längd så de inte syns :/ hehe aja inte hela världen. Som ni läser så händer det saker som är lite mindre bra men endå lite roliga på samma gång :P

Jag HOPPAS verkligen att min nerv låter mig träna ikväll, annars blir jag lite ledsen i ögat faktiskt. Det började förra onsdagen när jag skulle träna, fick jätte ont och kunde knappt röra mig på två dagar :(



Jag försöker få på mig ett par skor, har så jäävla skoskav efter helgen så de gick väl sådär. :P



Sandra fixar iordning sina små sett så anne kan fota hennes stayups



Sandra har ett bra jobb hon ;)

Nu e de snart lunch och halva dagen har REDAN gått. känns bra! trött som få idag! skrivs//Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback