RSS 2.0

Det lönar sig!

ja det är klart att det lönar sig att jobba på ett bra ställe! bra jobb, bra förmåner? och annat...typ som bra jobbarkompisar :D

Det blev ju som sagt mer utrensning på jobbet, denna gången blev det så mkt bra :D
Jenni har "tjatat" nya stora väskor.. ja självklart fick hon som hon ville, och jag har "tjatat" om "vanliga" snygga skärp som man kan ha i vanliga jeans.. har en massa andra bara. A, jag fick som jag ville me :D haha



I den här väskan gömde det sig: Ett par skor, 3 stycken normaltjocka snygga skärp och 3 armband.





I denna väskan låg det: Ett vanligt skärp, ett tunnare väldigt långt skärp, 3 par tofflor, ett par paljett-short, en "hel" bikini och några söta bikinitrosor.



That's it :)
nu måste jag gå och sova, kolla..där kom ordet igen! jag ska byta ut det mot ordet SKA, inga måsten..utan jag skaaa sova nu, då har jag valt det själv :P hehe

nattiii!//A

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejhej, vad tycker du om min nya header? :D

2010-03-17 @ 22:58:40
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Maki

Nice skor, diggar vi killar ;) O.... jag fick min fred perry jacka, nöjd som fan!!

2010-03-18 @ 13:10:09
Postat av: Anne & Jenni

maki: så jävla gött att den passa för den va ju som sagt såååå du :P

2010-03-18 @ 13:20:40
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback