RSS 2.0

Favorit!

Här ute i skogen är detta min absoluta favoritplats, har alltid älskat den och kommer alltid att älska den me :) så skönt o bara slå sig ner o mysa i den :)



Om ett tag ska man iväg till Landvetter och hämta mamii, en vecka har redan gått, shit vad fort! MEN först ska jag sitta här och njuta ett tag, ska njuta av en god kvällsmat me, det jag åt i tisdags: Caesarsallad med ungsbaguetter.. fast nu har jag addat cashewnötter ;P



Haha! en rolig sak jag hittade uppe på mitt gamla rum, en dagbok/almenacka.. det va väldigt intressant att läsa den.. den är från 2008, typ 1 år och 4 åe sedan o bakåt, hehe.. oj vad man var med om då.

En skrämmande sak jag läste om var mitt blodtryck, aa högt blodtryck..så ung, hmm ska sätta mig o ta det nu faktiskt, får hoppas att det e någorlunda bra. ALLA som känner mig vet vad mitt höga blodtryck berodde på.. inget värt att ta upp här :P hehe

Nästa uppdatering blir väl efter hemkomsten från Landvetter, ska möta tessi me, myspys.
//A

Kommentarer
Postat av: Jenny

älskar cahewnötter, så jäkla gott! :D

2010-03-20 @ 22:21:19
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback