RSS 2.0

Förändring!

Visst kan försändring vara bra!? men då ska det gå åt rätt håll iaf.. haha
Många tappar det när dom väl skaffar sig ett förhållande, då menar jag utseéndemässigt.. men sen finns det dom som faktiskt anstränger sig mer för att man ska vara het för sin baby :)

Men försändringar kommer bara sådär me, man orkar inte bry sig helt enkelt.. ELLER så händer det nåt allvarligt som gör att det bara inte blir bra? då är det ju synd!

Jag tror själv att jag är snyggare när jag har pojke? eller träffar någon.. skulle iaf ALDRIG tappa det. no no, varför skulle man.. orka ha en skrutt som partner, haha. Visst man behöver inte alltid anstränga sig lika mktr när man väl har någon men det är för att den andre redan vet hur du är som hetast ;) and thats nice!

Kom och tänka på detta när vi satt och jobbade i Måndags. Kolla bara på detta exempel.. vilken försändrig! det är samma modell vi använde sommaren 2009, vad hände? hehe



Yeye, man förändras..så är det :)

Nu ska jag(anne) skynda mig lite, mammi kommer och hämtar mig och Tess snart, ska hem till "landet" en stund nu, Jenni och Danne blir kvar här ikväll iaf! myspys..

LATER!


Kommentarer
Postat av: Mirnesaa

hahahah exakt jag kommer fan aldrig bli helt slapp..speciellt inte då ja har pojkvän vill ju inet att han ska börja titta helt efter andra haha

2010-03-14 @ 15:48:44
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback