RSS 2.0

Helt sjukt.

Vad fan har videon med låten att göra? Jag älskar låten men videon är helt sjuk och har absolut ingenting med låten och göra. Trodde det skulle va nåt med en krog och att dom festa osv men så utspelar det sig i ett fängelse och massa annan skit. Ganska sjuk video måste jag säga! 

Har alltid gillar lady gaga o det e inget fel nu heller men de känns lite som om hon börjar bli liiite för mycket om man kollar på alla kläder o saker hon gör. Hon har ju knappt kläder på sig länge. JAJAAA hon gör som hon vill, hon har ju själv sagt att hon bara kör på sina outfits för det är de som gör henne oavsett hur obekvämt de än må vara. Flygvärdinnor fick klä av henne naken på ett flyg nyligen för att hon inte fick något blod till benen tack vare hennes kläder.



Kommentarer
Postat av: Martina

Kikade också på videon tidigare idag och tycker att det gått lite för långt. Då föredrar jag ändå hennes konstiga outfitar mot att hon hoppar runt i BH och string, eller avskärmningstejp. Lite kläder kunde hon ju försöka hålla på..

Men låten gillar jag också

2010-03-16 @ 14:02:20
URL: http://attdansa.blogg.se/
Postat av: Malin

Japp, den är ganska galen:)

2010-03-17 @ 16:57:17
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback