RSS 2.0

Home alone... än så länge ;)

Bild på mig och min finaste sötnos.. tycker så synd om henne för hon vill att jag ska klia henne överallt runt kragen och huvvet. Men jag kan inte ta av den.. inte än för hon vill slicka sig på såret! :(



Väntar på Daniel som ska göra mig sällskap hemma ikväll. Anne har åkt hem till mammas hus i målsryd med eftersom som ni säkert redan vet är bortresta till ett varmare land, :P



Målade naglarna i dom nya färgerna vi fick på posten! Riktigt snyggt faktiskt. Anne målade bara tipparna gröna och jag målade naglarna rosa.. Daniel gillar de av någon anledning så det va mest för hans skull ;) hehe

Nu ska jag göra två äggmackor och lite grönt te! skrivs!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

ja jag såg den svarta tröjan/jackan på hemsidan nu, ska kolla in den i butiken imorn :)

2010-03-16 @ 19:38:16
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Martina

Coolt med gröna tippar! Och stackars lillkissen som måste gå runt med en sån krage, söt är hon i varje fall. Önskar jag hade en katt också..

2010-03-16 @ 20:18:31
URL: http://attdansa.blogg.se/
Postat av: cattis

vår kisse fick ingen krage då hon steriliserades, de sade att då de både sydde och limmade såret behövdes ingen krage. hon slickade såret mycket de första dagarna så vi var nog rädda att det skulle bli problem men såret läkte riktigt fint, tur var ju det :)

2010-03-16 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback