RSS 2.0

I min väska

Vi har en del saker vi bara måste ha i våra väskor.. eller det är iaf bra och ha med sig det för man vet ju aldrig vad som kan hända...

- Kalender, så kan man planera veckan.. finns ju i mobilen oxå iofs.
- Penna, man har aldrig en när man väl behöver den, så lika bra
- Paraply, det regnar så mycket här i sverige så det är alltid bra o ha med sig ett!
- Tamponger, ifall vännen eller du själv behöver
- VISAkort och liknande är ju en självklarhet
- Nagelfil, HATAR när en nagel går av eller får en flisa som man inte kan fixa till.
- Alkogel, alla sjukdomar och bakterier som finns överallt lever jag helst utan
- Hårborste, alltid bra att ha med sig så man kan fixa håret innan man ska iväg
- Ansiktsservetter, jätte bra ifall du vill fräscha till dig och kanske sminka dig på nytt
- Smink, om du börjar gråta, om du ska på fest eller bara vill sminka om dig helt.
- Bankdosa, om du ska flytta över pengar, telefonbank finns som tur är oxå
- Mobilen, behöver jag säga mer...


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag har ungefär lika mycket i min väska, det är bra att den är stor :)

2010-03-08 @ 20:49:46
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag måste alltid ha med mig ipren, tuggummi och våtservetter för undelivet med migi väskan..om huvudvärken faller på, om andedräkten känns lökig och om toalettpappret är slut på offentliga tolatterna.

2010-03-08 @ 21:23:41
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback