RSS 2.0

"invigning"

Stackar lilla Jenni, Vi trodde att detta skulle bli en riktigt bra måndag.. fast det har det iofs varit ändå, men det är rätt jobbigt när man är taggad på att träna o sen inte kunna träna som man ska, hennes sån där ischiasnerv bråkar med henne, den började bråka riktigt ordentligt när det var dags att träna rygg. Jag har hört hennes små svordommar under träningen :P hehe



mmm och vet ni vad? bara för att hon har ont, så kändes det helt weird, det måste varit bara för att vi e tvillingar och eftersom hon har ont så får jag ont? hehe nerå, tror nog inte riktigt på det där. Men kände iaf att jag inte kunde träna fullt ut :( gillar det inte, känns som att man bara "lallar" runt, som många gör när dom är på gymmet, hehe

Invigningen av våran kusins egna nagestudio LilacNails var det ju! Eller det var lite mer som en "pre-invigning".. liten och trevlig! Hann bara stanna en liten stund. Nu ska hon få göra folks naglar snygga, så att dom ser fräscha ut.. typ som våra :P



Nu blir det inget mer från oss ikväll! för nu ska spikmattan och sängen få sin del, av mig iaf ;) måndagen gick ju lika fort som vanligt, konstigt? naae. 

natti natt!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips, kolla på google "Ischias övningar".. där finns det jätte bra tips på hur man får bort värken på bara några sekunder, och det funkar (har nämligen själv problem med det)! :)

2010-03-30 @ 00:04:15
Postat av: Annika

Fin blogg:)

allt bra med dej?

2010-03-30 @ 08:22:44
URL: http://annikaekman.blogg.se/
Postat av: Anonym

För ichiasont, kolla upp McKenzie-övningar. Googla bara McKenzie eller något. Har själv 2 diskbråck, åldersförändringar och alldeles för rak ryggrad, så har en del ont i min ichiasnerv. Och dessa övningar hjälper enormt! :) good luck.

2010-04-01 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback