RSS 2.0

Irriterande!

hehe, vad är det med folk egentligen, det är nästan alltid lika irriterande att kolla på lyxfällan :P fattar inte ens varför jag kollade på det idag, vad tänker folk med? Har man inte pengar så ska man inte hålla på och köpa massa saker och göra massa saker som man inte sen kan betala för! tur att man aldrig har/kommer att ha sånna problem!

Gud vad det var irriterande idag när jag fick SE att Gossip girl inte kom idag, hmm har jag missat nåt? såg iofs inte hela avsnittet förra veckan eftersom jag va på nellys utförsäljning, men det var väl inte sista lr!?!?! min söndagslycka försvann :( buhuu! istället satt jag och kikade runt på lite kläder på nätet ;) tindra höll mig sällskap och försökte trösta mig.



En jäkligt bra grej som INTE är irriteande är att det BARA är 4 dagars arbete kommande vecka! Det ska vi lätt skåla för på torsdag :D

Ne, nu ska jag bara in på internetbanken och fixa lite, dom sista räkningarna dras imorrn så :) i'll fix the money for that. Och sen är det sängdags!

Ha en riktigt godnatt!
byye!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback