RSS 2.0

Love sucks!

Varannan veckoförhållande suger! Jag är inte singel varannan vecka, inte alls.. Min kille Daniel jobbar kväll varannan vecka som jag nämnt tidigare så vi ses bara varannan vecka och helgerna förståss. RIKTIGT tråkigt och jobbigt ibland faktiskt eftersom jag saknar honom väldigt mycket dom veckorna vi inte kan ses :(

MEN nu till lite mer positivt!! Idag e det ju FREDAG och jag får träffa honom! ;) min underbara älskling! Ska myyysa så de räcker och blir över, o ni vet väl vad mysa innebär när man inte träfftas på hela veckan :P HAHAH! Det ska bli jävligt gött iaf!



Hade precis lunch och fotade för en ny header i studion, får väl se om det är nåt att ha.. Kändes lite sådär eftersom man inte kände sig snygg nog. jaja vi skrivs sen! //Jenni

Kommentarer
Postat av: Tine - HAR BURSDAG!

Kjempe fin blogg du har!

Ha en kjempe fin helg også! :)

2010-03-12 @ 15:55:29
URL: http://TineSofiee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback