RSS 2.0

Man ska inte klaga!

Det finns så mycket folk som har de så mycket värre! Kom precis hem från gymmet och ska slänga i mig nåt att äta. Satte på tv:n och outsiders va på. Jag tycker så synd om alla som har något handikapp, stort eller litet. Jag vet att man inte kan gå runt o tycka synd om alla men fyfan vad dålig jag känner mig när jag klagar över minsta lilla och de finns folk som har de så mycket värre. Tex blinda, folk som bor i länder där de är krig, alla handikapp över huvudtaget som gör att du inte kan leva normalt och alla sjukdommar.

Jag ska sluta lipa på småsaker har jag bestämt mig. Jag har en jätte bra familj, inte minst syster. Jag har den bästa pojkvännen och vännerna. Jag har utséendet och kroppen, jag har pengar så jag klarar mig. Men iaf, de jag vill säga är att man ska va glad med de man har o sluta lipa på småsaker, folk har de så mycket värre!

Svenska hollywoodfruar och mat nu! :D byyye

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack =)

Kul att ni gillar dom, antar att det är ni som får sitta och retuschera till bilderna sen =)

2010-03-08 @ 21:46:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ska försöka få till rolig styling till bilderna..skulle vara kul med lite roliga attiraljer till vissa av plaggen...t ex masa muffins till cupcakelinnet.

2010-03-08 @ 21:50:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja..hoppas ni kommer ha en rosa eller vit tyllkjol i lager då..så man får lite satc-introfeeling =)

2010-03-08 @ 21:56:01
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag ska kolla igenom hela ert sortiment =)

Hoppas ni får en finfin tisdag!

2010-03-08 @ 22:58:25
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Uschja, handikapp och sjukdomar är fruktansvärt jobbigt!! Min man har reumatism, diabetes typ 1, högt blodtryck, benskörhet + att han fick amputera sitt ena ben förra året pga blodförgiftning & benröta.. Så han brukar sitta i rullstol av och till.. Och så fick han en hjärnblödning ovanpå det.. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback