RSS 2.0

Massa måsten!

ÅH guuuud vad jag hatar ordet MÅSTE, skulle önska att det ordet inte fanns överhuvudtaget faktiskt!, men ibland måste man ju säga måste!?

just NU är ett sånt tillfälle då jag känner att jag måste göra ALLT på samma gång...jag måste äta, en självklarhet efter träning, jag måste duscha, också en själklarhet efter träning.. jag måste packa upp allt som man hade med sig igår till mamma och till jobbet idag.

ja, ni ser.. JAG MÅSTE! fast iofs.. eftersom ja hatar det ordet, och om jag tänker efter lite så MÅSTE jag nog inte göra dessa grejer ändå, men då kan jag ju svälta ihjäl och lukta illa och bara ha det stökigt hemma, men vill ha det så?

aja, nån grej jag MÅSTE göra nu är att jnuta av mitt te iaf, och lägga mig i soffan och läsa igenom H&M-tidningen som kom i posten idag :D

OCH jag MÅSTE ta kort på det vi fick från jobbet idag,så att jag kan lägga in det senare i bloggen ;) riktigt najsiga grejer

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback