RSS 2.0

Nellys utförsäljning

mm, som jag sa :) nothing for me! det var ju kaos i alla lådor när man kom dit, inte så konstigt eftersom man var där lite efter 8, men men.. hade ju inte räknat med nåt ändå.



På hemvägen fick jag iaf en liten present, en såndär automat-ring på maxi, en döskallering blev de, rätt grym. synd att den var för stor och att man skulle behöva skära isär den för att den skulle passa, sen gick den sönder på köpet. haha yeye, lekasaker, vad kan man förvänta sig :P



pizzan jag åt innan var god btw, inte riktigt som min älskade mozzarella, men den funkade, den såg nästan likadan ut isf ;P haha



skulle epilerat benen me, men..hmm är klockan för mkt? nnjah, får se om jag orkar hinna.


byye!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback