RSS 2.0

Saknat dig..

6 år gick fort!...9 månader gick ännu fortare! Gud vad jag har saknat mitt gamla rum här hemma hos mamma. älskade det, det var så himla mysigt och flickigt och fint! Lila väggar och ljusa möbler. När jag säger flickigt menar jag inte "fjortis"-flickigt! Det ser ju inte ut som när jag bodde här men.. Det är alltid lika mysigt att vara här. Måste börja vara här oftare, jag saknar det så mkt!



i 6 fina år va du iaf mitt allt! miss you forever!

Kom precis hem från bio med tess, vi såg Alice in wonderland, bra tycker jag..men man visste ju vad som skulle hända, hehe



Aja dags att gosa ner sig i sin gamla säng, ska upp föör tidigt och köra mammi ocg styvfar till Landvetter! Ha det så jäkla skönt i värmen säger jag bara!



nu säger jag godnatt och sov gott allihopa.
xoxo/Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback