RSS 2.0

Sommar & sol!

haha! dom försöker ju verkligen göra oss avundjuka, dom lyckas NÄSTAN! hehe men tur att det är sol här iaf!

Först fick man en sån här bild

Och innan när vi va ute på lunchpromenad så fick man ett sms där det stog: "Hej! Jag sitter på en uteservering och dricker iskall öl. Det är varmt som i helvete, vi har bränt oss. Alla hälsar"

Vet dom inte vad solkyddsfaktor är lr? :P det skrev vi tebax :P haha



Ah, skönt det var att va ute en stund iaf, dom nya pilotbrillorna var en hit ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Snygga pilotbrillor! Var har ni köpt dom? Behöver också nya solbrillor, gärna såna som hålls på mitt minimala huvud :P Typ alla par jag har bara faller av mig!

2010-03-16 @ 16:25:51
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback