RSS 2.0

Tjejen från i lördags!

I kissed a girl and I liked it, hope my boyfriend dont mind it.

Nu vet jag vad hon heter, tjejen jag hånglade med i lördags. Johanna and she's fine! Jag har ingen aning om hur det kommer sig att vi kysste varandra faktiskt, för jag minns inte.. men det fortsatte hela kvällen. Och till er alla som undrar om det va första gången och jag skryter? nee det va det inte, gör det lite då och då faktiskt. Vet inte hur jag hittar tjejer att hånga med, men de verkar som om dom gillar mig ;) får väl se om jag får nåt på kroken imorrn när vi ska festa till det igen :P



Har ju pojkvän, han tycker att det e ok, han gillar de inte som alla andra killar som är singlar.. men jag får göra det iaf ;) han jämför alltid det med att han kanske skulle hångla med en brud nån dag men det e ju inte riktigt samma sak för isf får ju jag hångla med killar oxå men det vill ju varken jag eller han ;)

Nu ska jag ta en lååång varm duch och värma ryggen. Kan knappt röra mig. Sen ska jag o Daniel äta nåt gott sedan krypa ner o mysa till en film ;) //J

Kommentarer
Postat av: Lina

wooohhoooooooo nice ;)

2010-04-01 @ 09:37:06
URL: http://mafialady.blogg.se/
Postat av: Nikk

Oveeeeeer share!

2010-04-01 @ 09:50:42
URL: http://nikkistiffi.blogg.se/
Postat av: Nikk

absolut inget fel att kyssa tjejer, tjejer är ju överlag 100% snyggare än killar. Synd att man inte är homosexuell.. tyckte bara det var lite för mycket details. Men det är ju DIN blogg :) Hoppas du inte tog illa upp

2010-04-01 @ 11:16:54
Postat av: Teobald

Hmm..

2010-04-04 @ 13:23:09
URL: http://teobald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback