RSS 2.0

Uppiggande?

Har fått alldeles för lite sömn denna helgen mot vad man är van vid! nooot good! Huvudet känns tugnt och jag känner mig frusen :( skulle behöva sova nån timma känns det som, men det går ju inte för då kommer jag aldrig att kunna somna ikväll.

Den rosa mysdressen från sexy by sweden är på (tack igen sandra, we like them) och jag ska krypa mig ner under täcket i soffan o bara va, får hoppas att man inte lyckas somna. hehe

Tog en snabbis till affären innan, kallt som satan! trodde det skulle vara lite uppiggande?, men icke.. nu har jag iaf laddat upp med the usual, naturgodis :) för om ett tag ska man ju glo på gossip girl och annat trevligt! :D wohoo!

Later babes!
Xoxo//Anne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback