RSS 2.0

BORING onsdag!!

Det här funkar inte, usch och fy.. vilken tråkig onsdag! Mår fortfarande illa och kommer väl göra det resten av kvällen skulle jag tro! :( Har inte gjort något vettigt idag, eller jag har väl typ gjort kesoplättar för veckan, det är alltid nåt..sen har jag iofs betalat räkningarna precis, en favoritsyssla efter den 25:e varje månad, NOT! hehe

Gud vad jag inte gillar att känna mig sjuk och svag, det är lixom inte min "grej" Har iaf tänkt att trycka i mig 2 goda toast nu som kvällsmat, får hoppas att magen tillåter dom att stanna kvar, hehe

Hade ju mer än gärna varit i Orlando på Island of Adventures och åkt spiderman, haha vi e ju bara så snygga!! ;P

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback