RSS 2.0

Illa..

27:e timman har passerat..hur sjutton ska man klara någon timma till?? kan ju inte lägga mig nu o sen vakna mitt i natten, fast det tror jag nog inte jag hade gjort. Så här trött har jag inte varit på länge, vet inte om jag va så här trött sist vi gjorde denna resan...? illa illa, lika illa var det att Borås välkomnade oss hem med ett åskoväder! typiskt eller vad!?!?

Aja har iaf varit hemma några timmar och ändå varit duktig o packa upp allt, städat iordning lite och även storhandlat, hade ju ingen mat hemma hehe.



Me and sis köpte oss en god mozzarella pizza och caesarsallad, dödshungriga var vi me.. usch. Sen har vi bara chillat och fixat lite med naglar och epilering.. så NU är det dags för en lååång dusch och sen krypa ner i sängen, för jobbet kallar ju imorrn, yepp back to work!

Imorrn är väl allt som vanligt igen..det är illa det me :P hehe
Ha de gött!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: CISSI

Har ni varit uppe i 27 timmar? Jag var uppe i ca 50 timmar i sträck förra veckan .. sjukt!

2010-05-20 @ 19:44:33
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback