RSS 2.0

Last time..

åh, då var det sista gången man fick hålla sin älskling i famnen innan vi åker :( gud jag saknar henne redan..hon brukar ju alltid springa runt och vara busig här vid den här tiden! Lilla Tindra blev kvar ute hos mamma för att hon inte ska behöva åka fram och tillbaka mer innan hon ska vara där i 2 veckor. Hon gillar ju inte det :( hon bara skriker hela tiden..hon är rädd och liten.



Där kommer hon nog sitta mkt, hon satt och höll koll på mig när jag sov en stund igår. Åh min baby :( så fin!

Det var även sista gossip girl man fick se på ett tag.. eller så fixar vi så att vi kan se det på nätet där såklart :) ah, det har varit mkt "sista gången" idag..

Aja..Tessi är här iaf.. nu ska vi mysa!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback