RSS 2.0

Renovering!

Jaha.. dom är inte klara än! Dom började 07,00 prick och de ser fortf ut såhär!




Vad jag vet skulle dom vara klara idag och inte fortsätta dagen efter! Inte nog med det så har dom lämnat det smutsigt som fan överallt. Renoverar man och byter fönster tycker jag att man ska STÄDA efter sig så att vi som bor där kan leva ett normalt liv och inte behöva börja städa efter alla hantverkare!!! Lite småsur, men nu har vi gjort iordning lite hemma men dom kommer väl o förstör allt imorrn när dom gör klart. DÅLIGT av dom. Nu ska jag o min fina bejbi hämta nåt att äta, dör nästan av hunger. xoxo/jenni

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Typiskt hantverkare, tycker aldrig de städar efter sig....



SV: Men åh, vad typiskt! Ville verkligen ha den skon...

2010-05-24 @ 19:59:06
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anna

När dem bytte fönster här var den en himla lång procedur! Först tog de bort allt runt fönstrena (det läckte in i typ tre dagar när det regnade..). Men när det sedan var dags för själva fönsterbytet så gick det snabbt (på en dag). Då såg allt jätte bra ut inifrån, men utifrån hade de bara isolerat men inte satt fast allt runtom, vilket dröjde några dagar till.. Några dagar efteråt kom de och satte in persienner. Dock var fönstergubbarna rätt bra på att städa efter sig :) Sopade rent åtminstone :D

2010-05-25 @ 01:48:41
URL: http://ssbd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback