RSS 2.0

RunTone!



Skrev för ett tag sen om skorna från Reebok som skulle ge dig snyggare rumpa och ben när du hade på dig dom...EasyTone, Skrev även att vi skulle köpa dom när vi kom till USA, mmhm..vi köpte dom, eller vi köpte dom som heter "RunTone", dom ser typ likadana ut men botten är annorlunda, antagligen om man ska kolla på namnet så är väl runtone mer för löpare.. hehe rätt logiskt?



Testade dom för första gången idag när jag va ute och sprang, gud vilka sköna skor!! och jag skojar inte när jag säger det men jag tror faktiskt att dom gör nånting extra med musklerna. Tror dom aktiverar vissa muskler man inte använder annars så mkt? För man måste faktiskt balansera lite med dom, kändes det som iaf :)

Det dumma är att vi bara "hann" att hitta ett par av dom i USA när vi shoppade, affären hade BARA ett par och sen hann vi inte gå till nån annan för att allt stängde precis då. Så nu finns dom ju typ ingenstans!!! Får be grabbarna som kommer till Sverige till midsommar att ta med sig ett par till eller nåt om vi inte hinner skaffa dom själv, hehe



Aja, som sagt, dom funkar iaf, EasyTone är nog lika bra dom me :) MEN nu har vi fastnat för RunTone.
Ha det gött!!
XoXo!//A

Kommentarer
Postat av: martina

Hur mycket betalade ni för dessa här i USA? Funderar bestämt på att köpa hem ett par åt mig med, men ett par reetones att ha på powerwalks. På så vis nöts ju inte löparskorna ut lika snabbt heller..

2010-05-26 @ 01:22:20
URL: http://attdansa.blogg.se/
Postat av: Ellen i Colorado

har länge sagt att jag skulle ha ett par easytone men när jag provade dom så var som jätteklumpiga så provade runtone eftersom jag vill ha dom på gymmet med..... gryyymt sköna är dom eller hur:D

2010-09-20 @ 00:32:27
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback