RSS 2.0

Svälta sig!?

Skådespelerskan Megan Fox, 24, är så dålig på att laga mat att hon hellre låter bli att äta än ställer sig i köket:
- Jag skulle hellre svälta ihjäl än att laga mat! Jag tror jag skulle överleva en vecka utan att äta.



Mat är inte det enda hon skulle klara sig bra utan:
- Jag skulle klara mig i dagar, veckor, utan att prata med en annan människa. Jag hatar att få komplimanger. Jag hatar när folk säger att jag har talang eller att jag kommer bli en stor stjärna. Det känns alltid så krystat och falskt.

heheh stackars människa!? själv gillar vi att laga mat.skulle aldrig klara av att vara utan god mat ett längre tag!

Aja, ligger fortfarande i sängen, mår illa så jag har inte vågat gå upp, känner att jag kommer spy om jag gör de, men jag MÅSTE.. klockan är för mkt just nu. och jag MÅSTE få i mig nåt att äta, men vaaad??

XoXo//A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback