RSS 2.0

3 goda viner

Tänkte bara tipsa om 3 goda viner som vi gärna dricker till mat. Och eftersom vi ska äta god mat och dricka lite vin ikväll passar det ju bra. ;)

Hittade typ inga bra bilder så dessa får duga. Hade hellre tagit egna men har inte allt hemma just nu!


Tania är ett gott, friskt och lättdrucket vin som vi druckit länge nu och oftast dricker, lite mousserande.

Riesling RELAX är oxå ett friskt och väldigt lättdrucket vin. Finns många riesling som är goda men tog bara med denna just nu.

Black Tower har väl alla smakat på antar jag, gott till maten och det är lite torrare än de andra har jag för mig.

Finns ju massa annat gott oxå, men dessa va dom vi kom på för tillfället som passar bra till mat ;D Ge gärna tips på era favoriter så att vi kan testa lite nya viner! Vore gulligt. Vi gillar friska, inte allt för torra viner! Skrivs senare//J

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mitt absoluta fvvovin är ett rödvin

Masi som kostar 85 kronor..finns ett masi för 75 :- också men itne lika gott.

2010-11-26 @ 20:41:00
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback