RSS 2.0

Dagens shopping!

Var tvungen att köpa en ny halsduk eftersom jag antagligen slarvat bort den oxå i helgen. Jag skulle dock på garderobskillen, för jag e nästan 100 att jag hade den fram tills dess. Köpte en ny på Gina Tricot för 99:- inte lika bra som min förra eftersom jag kunde vira den tre varv så att den blev tajtare men denna från gina klarar bara två varv och då sitter den inte lika tajt. Får hoppas att Kim eller Carl hittar den någonstans i bilen eller festen! Hoppas hoppas!



Älskar tubhalsdukar! Snygga och praktiska ;D



Köpte tre andra nödvändigheter när vi endå var i stan. Flux för tänderna, ger bättre andedräkt oxå.. vill inte vara utan för det känns som om tänderna blir mycket renare av det! Köpte även två viktiga vitaminer. B-vitamin och folsyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback