RSS 2.0

En lång dag!

Wow, vilken lång dag det har varit.. nästan lite för lång för min smak :P You know me.. alltid trött och vill alltid sova. kom hem typ 21,40. Var ju tvugna att åka förbi Ica Maxi för att lämna tillbaka bilen till söta Tess som lånat ut den <3 thaaanks!

Det första vi gjorde var att åka till MediaMarkt.. eeh, blev besviken.. verkligen. Dom hade inget av det vi letade efter så vi gick till Elgiganten. Hittade tyvärr ingen webcam, får beställa den på nätet när den kommer in på lager igen nästa vecka. Sedan gjorde vi en lite roadtrip till gbg. Köpte iaf en svart liten handdammsugare, sköööönt! Testade den när vi kom hem direkt på kattsanden som låg utspridd över hela toalettgolvet :) Det gick bra, det duger för nu iaf! Hann knappt göra annat än att städa och hoppa in i duschen.



Som ni ser finns det en påse, eller snarare ett paket till på bilden som är från heppo.se! Kan tyvärr inte berätta vad det e i den ifall en viss person skulle läsa men självklart visar jag innehållet imorrn. Jag e bara för snäll och bra ibland ;)

Nu måste jag sova, är verkligen jätte trött. Körde racerfart hem till borås igen. Stel i kroppen är jag oxå! Daniel besöker mig inatt as usual på onsdagar när han jobbar kvällsvecka, det ser jag fram emot <3 gonatt alla söta//Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback