RSS 2.0

Fasen oxå.. lite hjälp?

Somnade i soffan igår hemma hos Daniel, det e så jävla gött o bara ligga o chilla. Han väckte mig kl 23 och sa att jag skulle gå lägga mig i sängen och tur var väl de annars hade jag väl haft ÄNNU mer ont! Vaknade upp på morgonen med nackspärr! Inte okej.. har aldrig nackspärr? Det har blivit värre under morgonen och vet inte vad jag ska ta mig till :( BUHUU. Aja får hoppas att de släpper under dagen.



Daniel bjöd på god mat igår iaf, åt dock bara en taco eftersom det var så sent men proppade den fullt med köttfärs och sallad ;D haha I LOOOVE TACOS <3 Var helt slut efter träningspasset så ja kände mig lite sjuk faktiskt, säkert därför jag decka i soffan, får iaf hoppas på att det bara var utmattning. Fattade typ ingenting när Daniel väckte mig idag, trodde det var natt eller nåt. FAN vad trött jag är! Lite te gör nog susen. Skrivs senare!

Några bra metoder för att lindra nackspärr? Give me isf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback