RSS 2.0

Finally!

åååh, vad skönt det var inatt! Kunde sova ordentligt på sidan, VAD JAG HAR LÄNGTAT! Jenni har kunnat det ett tag men inte jag..det har alltid tryck lite så att jag inte har kunnat sova men inatt så :D

En annan sak man har längtat till är att man nu slipper det där stödbandet! Det har gått över 4 veckor nu, lr det blev 4 veckor igår, så jag ringde Dan och frågade vad som skulle hända nu. Och han sa bara att "nu får naturen ha sin gång" hehe. så idag är det en av dom nya bandeau-bh:na som sitter som "stöd" :P kommer dock att använda stödbandet när jag är hemma eller så.



När vi var på återbesöket så "bedömde" han på utseéndet av tuttisarna att 4 veckor skulle räcka. Nu kan man ha vilka kläder man vill :D haha har så mkt snyggt i garderoben som inte har använts på så länge..har knappt använt några av våra kläder dom senaste veckorna! :/ men NU JÄVLAR!

Ska väl göra lite nytta nu..fotning maybe?

Later!!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback