RSS 2.0

Fredagen börjar med..

TRÅKIGT fredagsväder är det ute idag! Regn som vanligt här i Borås :(

Fredagen börjar väl ändå rätt bra, har redan hunnit o fota en stund, fått bort det som blev kvar från i Tisdags, men sen kom det ÄNNU mer grejer, meeen dom tar vi på måndag eftersom det är modellens tur att ta plats :)



Under fotningen såg vi gottisbordet me, det köps alltid godis o sånt när det kommer en "special guest" som ska fotas. Det har varit lite "image"fotningar här dom 2 senaste dagarna. Därav lugna dagar.



Fotograf-Tobbe bär på lite skor som sak fotas på måndag..Tror att dom kommer att omtyckta av många, vi gillade några iaf ;)

Ska sätta igång med retuschandet på bilderna nu,
skrivs senare!//A

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh skoooor, det måste jag kolla in sen ;)



sv; Jaaa de kända benen, eller hur var det? ;)

Det var verkligen superkul hos er! Ni verkade ha det så himla trevligt tillsammans, önskar att jag hade fler kollegor i min ålder också (Jobbar på Scandinavian Photo och det är mest herrar 40+ haha). Kul att kolla in eran blogg, det måste jag ju fortsätta med :) Hur länge hade ni jobbat på Nelly? Kommer inte ihåg om Pernilla sa det.

2010-11-05 @ 11:28:45
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback