RSS 2.0

Good morning!

Svullen överallt, lite trött men jätte mysig.. så känner jag mig just nu. Har på mig mina nya mysdress som vi köpte igår, älskar den! ;D Är nyvaken och ska ta mig en kopp varmt grönt te för att piggna till lite för att sedan laga veckans mat.



Anne tvättar av sig gårdagens smink just nu.. ni vet vad vi har sagt. aja baja för att lägga sig med smink men hon var så jävla full igår hon så kunde typ inte sminka av sig. Skulle nog gjort det åt henne med tvättservetter känner jag :P haha aja baja på att bli så full oxå men SKOJ hade vi! ;) Blir ett litet uppehåll med festandet nu igen känner vi! TACK kim, för den otroligt roliga festen.

Vi skrivs lite senare, matlagningen och städningen väntar! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback