RSS 2.0

He gives me what I want!

Daniel är bra söt han. Han skrev ett meddelande igår om att jag skulle komm till honom efter min porrengöring så att han kunde bjuda på våra otroligt goda egengjorda hamburgarna. Han vet hur han ska få mig och må bra ;) God mat!



Det var en lugn och skön kväll igår.. Gick ju till Daniel direkt efter porrengöringen så Anne fick ta hand om bloggandet. Vi låg i soffan hela kvällen och glodde på tv. Somnade rätt tidigt som tur är, annars hade jag väl varit änu tröttare idag. Hade massa konstigheter för mig inatt så Daniel fick väcka mig och be mig sluta riva i väggen bakom kudden, haha vet inte varför jag gör så.. gör det bara när jag är helt utslagen :)

Gick hem lite tidigare imorses för att tvätta håret eftersom jag inte orkade tvätta håret igårkväll. Kom lite senare till jobbet (08,20)  men vad gör det när vi endå inte ha nåt och göra :P Ska ha fotomöte nu ang modeller osv. Skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback