RSS 2.0

Jag blev lite lurad..

Det är inte ofta jag vaknar och undrar om jag försovit mig hemma hos Daniel. Då sover jag som en stock och vaknar jätte trött av att klockan ringer. Idag blev jag faktiskt lite lurad av att det var så ljus ute. Jag trodde ju självklart att min mobil cp:at ur igen och inte ringt men så kom jag på att Daniel oxå skulle upp tidigt. Var tvungen att väcka honom o fråga vad klockan egentligen var. 05,30 svarade han. ÅÅH irriterande att vakna 30 min innan hans klocka ska ringa :P



När jag gick upp insåg jag varör det blivit mycket ljusare utanför hans fönster. Dom har ju slängt upp julbelysningen ovanför alla gator i stan.. får köpa mig en sån där söt lapp som man har för ögonen så jag slipper sötra mig ;D Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara eftersom vi sov hela dagen igår och gick o la oss ganska sent endå. Nu ska vi springa in o fota lite skor, trosor och jeans. Skrivs//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback