RSS 2.0

Kvällen i ensamhet

Hey you! Kvällen har varit lugn och skön efter träningen. Har glott på hollywoodfruarna och Paradise Hotel eftersom jag missade det innan när jag var och tränade. Tur att vi har tv6play ;D right?



Har gjort lite kesoplättar till veckan oxå.. mer än så har jag faktiskt inte hunnit. Katterna har varit på mig som små iglar och vill ha uppmärksamhet, men jag förstår dom <3 stackarna.

Ringde hyresvärden efter jobbet, var tvungen att förklara lite vad som hände i lördags på våran fest. Inget skoj men det berättar jag om imorrn ist. Orkar inte nu eftersom jag snart ska sova. Anne kommer väl hem snart oxå, hon är hos Majk och myser. Skrivs imorrn babes. gonatt//J


Kommentarer
Postat av: CISSI

Superfin bild!

2010-11-02 @ 00:43:45
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback