RSS 2.0

Min tillfredsställelse!

Jag gillar inte alls det här!! Usch och fy, jag tror nog att det inte blir så mkt mer alkohol för mig i framtiden, tänker se till att jag har kul ändå! Jag tror nog att min kropp..lr hela jag har fått nog typ. BRUKAR ju inte bli bakis, har aldrig typ varit det innan, men idag är en såndär jobbig dag. Så just nu känner jag helt enkelt att det inte är värt det, hehe



Va precis på Ica Maxi och köpte mig min söndagstillfredsställdelse, den underbart goda mozzarella pizzan och LITE godis, höll mig från att plocka mkt denna gången :P det behövs inte mkt just nu bara jag får i mig lite av det goda!

Tänker lägga mig under mitt täcke här nu och bara glo på tv, ska få min andra tillfredsställelse snart i form av en förhåppningvis bra film som jag har.."The last airbender", sen är det ju SJÄLVKLART gossip girl som gäller!

Klockan är ju inte direkt mkt än men äh, det får bli en "tidig" söndagskväll för mig.

Orkar inte bry mig just nu!...Bye!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback