RSS 2.0

Sweet tooth

Kunde inte låta bli idag heller, det e ganska konstigt när man endå försöker intala sig sjäkv att inte äta så mkt godis :P Kan bara inte vara utan det. Måste bara trappa ner lite, åt dock bara halva kakan som tur är ;D Daniel köpte din mandel och russin och jag min underbara cookies & cream. mmm marabou



Vet ni vad vi åt mer då.. usch och fy nu när jag tänker tillbaka men gud så gott när jag åt det ;D Kycklingrulle! Mätt och belåten blev jag iaf även fast ja mår lite illa nu i efterhand. Blir nyttigare resten av helgen känner jag. Nog om mat.

Kollat på "The other guys" precis. Helt okej o lite smårolig ibland men annars inget att hurra för direkt. Ska se en komedi som heter "Hole in one" nu tänkte vi. Får väl hoppas att den är nåt och ha.



Daniels granne har fest IGEN, typ varje helg. En liten fjortis fotbollsspelare som drar dit sitt fjortisfolk. Gud. Inte ens råd att betala elen vissa månader så att min vän (som äger lägenheten) får be mej gå dit och hota med att han ska bli vräkt, men festa.. det kan han göra torsdag-lördag... folk asså.

Blir nog att sova efter filmen OM man kan tack vare grannen. Har en del o göra imorrn innan festandet. Gonatt!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback