RSS 2.0

Tidiga julklappar!

He wants it, he gets it! Nu har han fått två tidiga julklappar redan. Lite tråkigt att ge dom tidigt men behöver man det nu är det lika bra känner jag, annars hade han väl gått o köpt dom själv vilket är lite onödigt när jag kan köpa det åt honom ;D Älskar dom nya parfymerna från Ralph Lauren. Tråkigt nog är det inte sprutkork på dom, det var väl det enda minuset men dom luktar så gott alla 4 ;)



Han fick ju även dessa skor för ett tag sedan, passande nu när vädret är KALLT och det bara snöar och snöar.



Får se ifall jag hittar något litet att överraska honom med på julafton, ska nog försöka klura ut nåt, annars e det lite tråkigt känner jag. Men ville iaf visa vad jag köpte. Bra presenter om ni frågar mig och när Daniel är nöjd är jag nöjd :P //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback