RSS 2.0

1 månad till!?

Ojdå.. vi trodde att vi skulle slippa det söta men endå lite jobbiga vita banden som ska ge stöd och trycka ner tuttisarna redan nu.. men icke! :) "En månad till så blir det bra" fick vi höra när vi var på återbesök Hos Dan på Göteborgs Plastikkirurgiska center.



Jag (jenni) har inte haft på mig det på typ en vecka snart.. oops :P Har för mig att han sa "dygnet runt i två veckor tills ni kommer på återbesök". Jag hade ju redan haft det men det skulle visst sitta länge ;D aja.. det gör inte så mycket eftersom dom är ganska söta och stör inte allt för mycket under kläderna. Brösten är fortf. ganska höga så jag förstår varför vi ska fortsätta ha den...

Besöket gick för övrigt bra, han kände och tittade och sen sa han: "Det här kommer att bli jättefint!", Det va skönt o höra :P haha

Innan besöket hann vi gå in på Lindex en sväng, där hittade vi sååå fina bh:ar som jag testade, ÅÅÅH GUD va vi vill köpa dom NUNUNU, men vi ska vänta ett tag till såklart :)

Ha det fint så skrivs vi imorrn igen!
XoXo//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback