RSS 2.0

Dom är som små barn!

Det är bra träning måste jag säga. Inte exakt samma sak men ganska nära iaf :P Dom springer runt, skriker efter uppmärksamhet, bråkar, äter på saker dom inte får och bara busar hela tiden. Och vad gör vi? Vi springer runt med den där jävla vattensprutan o skriker "ajaj" hahahah :P Aja, dom är söta våra små älsklingar. Kolla vad söt Tia var som låg på min axel precis innan jag skulle sova. På andra bilder tappade hon konsentrationen efersom Anne kom in igenom dörren ;D Tindra ligger jämte mig istället och gosar. Love them <3


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sv. att träna är visst lättare sagt än gjort för många. Jag vet dock att kommer man bara iväg så går det lättare sedan :)



/Spiderchick

2010-10-21 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback