RSS 2.0

Don't call me at night!

Låg och tänkte på en sak när jag skulle sova och stängde av min mobiltelefon. Brukar alltid stänga av den så att jag får sova i lugn och ro! HATAR när folk ringer eller smsar mitt i natten.. det händer ju oftast på helgerna men det har väl hänt någon enstaka gång att någon som är ledig och varit ute på veckodagarna gjort det oxå.



Låg och tänkte "Tänk om någon måste få tag på mig ifall det hänt nåt". Störande men endå en viktig tanke. Min pojkvän har även sagt att det kan vara bra och ha den påslagen på nätterna.. men vissa värkar inte respektera andras behov att sova även fast det är helg och man inte är ute o super!

Aja, en tanke bara. Ska försöka ha den påslagen på ljudlös med vibrator som jag brukar ha ibland tex på helgerna, speciellt om jag och anne inte är tillsammans så jag vet att hon e ok och att hon kan ringa om det skulle vara nåt! :)

Råkade somna om idag oxå, blundade för en lite stund och vaknade 20 min senare, TUR det! :P Ska nog in och fota bort det jag inte orkade fota igår//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback