RSS 2.0

En riktig myskväll!

Så här ser en mysig kväll ut hos mig med min kära pojkvän Daniel. Som vi har längtat på att kunna laga mat och bara mysa framför en bra film tillsammans. Inte blivit så på flera veckor, vi va bättre på det förr men ska försöka hålla dessa kvällar vid liv ;)



Vi lagade en god middag som bestog av fläskfilé-medaljonger med vitlökssmör stekta i rödvin, bistrosallad och grekisk potatissallad. GOOOTT;D



Till efterrätt ska vi testa en av dom tre finalisterna i OLW's chipstävling "creamy pizza" och så tänkte vi äta några magnum double mini! ;)



Efter en lång varmt dusch ska vi nu kolla på "The killers", I hope it's good ;)

Tråkigt att fredagen gick så fort, för snart är det ju måndag igen :( Hoppas att anne har det lika bra där hemma, får uppdatera mer imorrn ang henne :) skrivs//J

Kommentarer
Postat av: tess

spara killers, så kan jag o anne se den sen också :)

2010-10-01 @ 23:33:21
Postat av: anne & jenni

Joo jag hade ju inte tänk o slänga den precis :P

2010-10-02 @ 11:43:03
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Andreas Olsson

Creamy Pizza.. Hoppas ni gillade dem! :)

2010-10-02 @ 21:23:05
URL: http://www.creamypizza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback