RSS 2.0

Första gången på 2 veckor!

Ojojoj, två veckor gick segt men endå fort! Men idag är det iaf första gången på två veckor jag över huvudtaget tar på mig vanliga kläder eller sminkar mig! Såg ut som ett litet spöke igår så jag bestämde mig för att ta brun utan sol, både igår och idag, herre gud säger jag bara. Det blev mycket bättre men vill ha mina BUS-servetter från "comodynes" NUUU, mycket finare färg!



Så nu har jag sminkat mig lite så jag inte ser helt sjuk ut när jag hänger med Daniel till Mediamarkt och affären för att handla mat :) Kändes bra att känna sig lite finare! Det är även första gången jag går ut bland folk typ :) förutom snabbrundan på city i förregår.

Första gången för en annan sak ikväll med, men de blir en hemlighet! Men jag tror att dom flesta fattar vad jag menar :P hahaha!



Anne ska hem till mamma och styvfar över helgen. Skönt för både mig och Anne faktiskt så hon har någon som kan ta hand om henne till 100% och att jag får vila lite från springandet fram o tebax :D Hennes smätstillande hjälper för övrigt jätte bra på henne till skillnad från mig. Vet inte om jag skrev det men allt som har med bedövning och göra? Det tar typ väldigt lite eller inte alls på mig så jag hade lite mer ont än Anne. Tur är väl de, vill inte att hon ska ha ont!

Skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback