RSS 2.0

We know our size!

Gud vad kul det var att testa en BH för första gången efter operationen! Sprang ut till foto på lunchen och provade dom som fotades på fina Johanna idag! Testade en utan någon vaddering i storlek 75C och den fylldes ut perfekt ;) Jag e ju 72 runt egentligen så vi är väl en 70D nu då! yeey! Måste ju självklart prova lite olika modeller först innan vi vet till 100% eftersom det varierat så, kan ju hända att vi har 70C oxå men endå! :)




Vi gick alltså från 75A (eftersom 70A ofta var för litet) till 70D/75C! perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul!! Det finns så många fler bh's att välja mellan. :)

..fast jag tror nästan är det är liite för tidigt att prova ut bh,(?) det kommer ta ett par månader innan de ens är i närheten av hur de kommer se ut och forma sig..

Men visst är det kul med en ny bh-storlek :D

2010-10-07 @ 20:40:50
Postat av: Frida

Guud, har ni så snygga bh på Nelly?! Måste titta.. det e alltid lika kul med nya underkläder! :P

2010-10-07 @ 20:44:30
Postat av: Anne & Jenni

hehe jaa dom kommer ju bli mjukare och sjunka ner lite, ganska hårda och höga fortf :D får ju inte använda bh på nån vecka till så de hinner nog lägga sig lite, :D men de e ju bara att köpa nya allt efter som dom ändras ;) men tror endå att storleken kommer va den samma typ

2010-10-07 @ 20:46:36
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

"frida" jaa dom e sjukt snygga och BILLIGA :D märket 6ixty 8ight, kommer nog ut på sidan imorrn :D

2010-10-07 @ 20:47:30
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Frida

Då måste jag se om jag hittar några!!



Är ni inte ganska "svullna" runtom brösten fortfarande? Jag kommer ihåg själv att jag tänkte redan efter någon vecka " åhh, nu är de "färdiga".. men icke.. jag hade ingen klyfta ens då.. haha.. men man blev lite blind så att säga :) Det e sånt som man har kommit på i efterhand..



Ha det gott!



2010-10-07 @ 23:01:37
Postat av: Anne & Jenni

"frida" njah vi e inte så svullna faktiskt, lr de tycker itne jag iaf, men sen som du säger man vet ju inte hur de blir senare så ja vet inte :D

2010-10-08 @ 08:27:11
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback