RSS 2.0

Inte riktigt som jag tänkt mig...

jaha, vad ska jag göra nu då? Jag såg verkligen fram emot att få träffa Daniel idag osh bara mysa. Vi skulle gå en promenad i det fina vädret och sedan laga mat o glo på film. Jag vet inte riktigt vad som hände faktiskt och tänker inte gå in på detaljer men vi får väl se vad jag ska hitta på ikväll istället. Anne kan ju inte gå ut så kan inte festa till det med henne, en kompis fyller år men orkar man ta sig dit själv. Aja vi får se hur det blir helt enkelt.. med allt!



Jag har iaf gjort mig lite fin idag, egentligen för Daniel men det e väl gött o se bra ut oavsett vad man ska göra iofs. Tog en skön varm dusch o sminkade mig så jag inte skulle se helt jävla död ut, alltså jag är blekare än någonsin nu känns det som :/ aja vi skrivs väl lite senare!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback