RSS 2.0

Jag vill inte!

Jag är så himla trött idag! Trodde jag skulle decka direkt när huvudet slog ner på kudden men nej.. jag låg och vred på mig ett bra tag innan jag till slut somna. Jag som var helt döende trött. Vaknat flera gånger o drömt helt knas. Det känns inte heller som om jag varit borta från jobbet i 2 hela veckor! Känns som om jag satt här i fredags och jobbade som vanligt :P

    

Tur att man har ett lätt och mindre ansträngande jobb och att dagarna går fort dessa dagar man är extra trött. Men hjälp mig någon typ! ska försöka få i mig vitaminer och bra mat och frisk luft så mår jag säkert bättre sen. Sova tidigare idag oxå kanske. Aja vi skrivs sen! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback