RSS 2.0

Jag visste det!

Jag visste att klockan inte hade ringt som den skulle idag på morgonen! Gud vad irriterande det är när den gör så! Antingen var de jag som va så trög och kollade helt fel när jag skulle kolla alarmet igårkväll eller så ringde den inte bara.

Som tur va så låg jag vaken och tänkte "undra om klockan har ringt, eller ifall det inte ringt alls" hehe jag tänker så varje morgon konstigt nog, det är så jävla irriterande för då kan man typ inte somna om eftersom man tror att man försovit sig! Iaf, jag somna om ca 3 ggr eftersom det fortf var mörkt ute, 3:e gången jag vakna så var det lite ljusare, då visste jag direkt att klockan inte ringt.

Satte mig upp och slog på telefonen.. klockan var 07,15! 45 min senare än vad jag skulle gått upp egentligen men jag fick hjälp av Anne med frukosten och slängde på mig de första bästa, satte upp håret och sminkade mig lite så jag kom ju i tid endå ;D tar ju bara 10-15 min o gå till jobbet som tur är!



Här stressar jag lite med sminket på mrogonen :P men allt är lugnt eftersom det är FREDAG! HELGEN ÄR SNART HÄR <3 skrivs senare//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback