RSS 2.0

Lördagsshopping!

Jag och Daniel gick ner till stan en sväng för att shoppa lite! Hittade inte riktigt allt jag var ute efter så de får jag leta efter i veckan men några saker fick jag iaf med mej hem :)



Köpte nipple covers eftersom jag inte får ha BH. Bra o ha ibland. Köpte en ny svart kajal och e brun ögonbrynspenna från H&M. Köpte även en ny foundation från Isadora.



Köpte svara tummvantar i skinn från gina och ett par "avklipta" långa vantar i tunt stickat från H&M.  Vet inte riktigt vad dm kallas :) Riktigt snygga iaf.

Måste nog börja göra mig i ordning inför kvällens kickoff på Åhaga! Vi skrivs om en stund igen!//J

Kommentarer
Postat av: Johanna K

De där "avklippta" vantarna kallas torgvantar :)

2010-10-02 @ 16:31:40
URL: http://nattpoesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback