RSS 2.0

Tidigt..

Det blir tidiga uppgångar varje dag nu, Jenni måste ju hjälpa mig upp från sängen så att jag inte blir liggandes där hela dagen, för jag kommer inte upp själv riktigt än :P hehe men snart så, från soffan kommer jag ju upp så det är där jag får ta och lägga mig innan Jenni drar till jobbet. Lite jobbigt att vara så hjälplös, hehe men men

Det gör inte mig nåt om jag måste gå upp tidigt, då vrider jag ju inte på dygnet iaf, för jag lägger mig i "tid" och går upp i "tid", och nu har även fastighetsskötaren kommit me, för han ska måla alla lister i köket vita, så nu blir det ännu snyggare där :) hehe köket blir väl snart det snyggaste "rummet" i lägenheten :P nice!

Nu ska jag ta och få i mig mina tabletter och sen lägga mig ner och chilla till en film som jag inte sett än, "The Expendables" Jenni sa dock att den inte va så bra men den duger nu när det inte kommer nåt annat på tv :) kommer säkert somna till den endå..fast fastighetskötaren kommer ju springa här nu i några timmar sa han, hehe



Aja, skrivs väl senare!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback