RSS 2.0

Tonight...

Tonight I'm gonna get tipsy... eller kanske bara lite då...

    

Dagen har varit jätte bra.. lugnt och skönt på jobbet. Det är ju förfasen fredag, vad kan vara fel då ;) Den fortsatte lika bra efter jobbet. Jag och sis packade upp och testade våra fina underkläder.. grrr!

Jag och Daniel stack till systemet och city för att handla. Jag får visst inte ha en nykterist bara för att jag slutat dricka mig aprak, nåt glas kunde jag väl endå få ner tyckte han. :) håller med, kvällar som denna går det bra. Köpte det goda "Lord SinClair" Rosévinet. Både gott och billigt, try it ;)

    

Vi har gjort egen pizza.. det kanske inte ser så gott ut på bilden men det var jätte gott! "Sara Lee" pizza kit spicy, med kebabkött, tomater, rödlök/gullök och fetaost toppat med kebabsås :P

    

Fixat mina naglar idag oxå.. snyggt blev det. Gillar den vanliga franska manikyren, ser jävligt fräscht ut ;)

    

Nu säger jag gonatt till er alla, Anne tar hand om kvällen! Skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback