RSS 2.0

Annons/Reklamkommentarer!

Jag måste säga att jag ogillar dom riktigt mycket! Varför går man runt och försöker sälja antingen grejer eller göra reklam för sin egen blogg på ett sånt opersonligt sätt! Orkar verkligen inte med sånt! Vill man sälja grejer som tex hundar som man inte ens är intresserad av kan man alltid lägga in en annons i BLOCKET, eller är man för fattig för det!?



Sen de med att man skriver att någon ska in och kolla på ens blogg bara sådär? Varför? Vad finns de på din blogg som gör att jag ska in där utan att ens ha en RIKTIG kommentar att svara på? Okej om man kommenterar en ett inlägg som har nåt med inlägget och göra.. men gillar inte när man bara slänger in nån jävla reklam bara så att andra ska se det, och det tråkigaste är ju att det inte ens är menat till mig lixom! Det blir att granska alla kommentarer först innan de släpps på sidan. Orkar inte me sånna onödigheter. Tror dom flesta är trötta på sånt//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback